Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Άλλη Όψη: Δραστηριότητες

0
183

Μέσα από τις δραστηριότητες στοχεύουμε ο κάθε συμμετέχοντας να:

  • Έρθει σε επικοινωνία με άλλους ανθρώπους με παρόμοιο είδος αναπηρίας
  • Έχει τη δυνατότητα να θέσει ερωτήματα και να λάβει απαντήσεις
  • Εξοικειωθεί με νέες τεχνικές που θα αυξήσουν την αυτονομία του
  • Βελτιώσει τη μυϊκή δύναμη και τη φυσική κατάσταση
  • Γνωρίσει και να δοκιμάσει αθλητικές δραστηριότητες

Χειρισμός καθίσματοςΔραστηριότητες γενική
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα επικεντρώνεται στην εκμάθηση τεχνικών, στην ενδυνάμωση και στη βελτίωση φυσικής κατάστασης. Επιπλέον, υπάρχουν και δραστηριότητες όπως τα αθλήματα με μπάλες, το κολύμπι, η σκοποβολή, η ιππασία, η οδήγηση τετράτροχων μοτοσικλετών (γουρούνες), το κανό-καγιάκ κ.α.

Τεχνικές

Δραστηριότητες Χειρισμός Α.Κχειρισμού αναπηρικού καθίσματος:

Η εκπαίδευση περιλαμβάνει χειρισμό του καθίσματος σε ανοιχτούς χώρους, σε ανηφόρες και κατηφόρες, καθώς και σε ανέβασμα και κατέβασμα σκαλοπατιών. Για όσους/όσες ενδιαφέρονται, προσφέρουμε τη δυνατότητα να δοκιμάσουν να χειριστούν αγωνιστικά αναπηρικά καθίσματα.

μεταφοράς από και προς το κάθισμα:

Θα μάθεις νέους τρόπους για το πώς μπορείς να μεταφέρεσαι μέσα και έξω από το αυτοκίνητο, από το κάθισμά σου στη τουαλέτα, στο κρεβάτι και στο πάτωμα.

ντυσίματος:

Μέσα από το καθημερινό πρόγραμμα και από την συμβίωση με άλλους ανθρώπους με παρόμοια αναπηρία, θα δεις τεχνικές ώστε να ντύνεσαι και να τρως πιο εύκολα και γρήγορα. Στόχος είναι μέσα από αυτές τις ιδέες να βρεις τους δικούς σου προσωπικούς τρόπους.

προσαρμογής αναπηρικού καθίσματος:

Δραστηριότητες Προσαρμογή Α.Κ.Όσο προχωρά η εκπαίδευση και βελτιώνεται η αυτονομία σου, τόσο αυξάνονται και οι απαιτήσεις σου από το αναπηρικού σου κάθισμα. Η σωστή προσαρμογή του καθίσματος στις δικιές σου προσωπικές ανάγκες θα διευκολύνει τη κίνησή σου, ενώ παράλληλα θα μειώσει το κίνδυνο τραυματισμού και εμφάνισης πόνου.

Ενδυνάμωση με βάρη

Η βάση για όλα τα άλλα είδη άσκησης είναι η ενδυνάμωση και η βελτίωση της φυσικής κατάστασης. Αυτό γίνεται με την άσκηση με βάρη, λάστιχα, ράβδους και μπάλες. Όσο δυναμώνεις, τόσο πιο εύκολο θα γίνει για εσένα να ανεβαίνεις, για παράδειγμα, ανηφόρες ή να μεταφέρεσαι από και προς το αναπηρικό σου κάθισμα. Θα διαπιστώσεις σημαντική αλλαγή στον εαυτό σου ακόμη και μετά από ήπια άσκηση.

Πίνγκ-πόνγκ – Τοξοβολία – Μποξ

ΤοξοβολίαΜέσα από αυτές τις δραστηριότητες μπορείς να εξασκήσεις την ισορροπία και το συντονισμό των κινήσεών σου, καθώς και να βελτιώσεις την αντοχή και τη ταχύτητα των αντανακλαστικών αντιδράσεών σου. Είναι ευχάριστες δραστηριότητες που σε βοηθούν να βελτιωθείς σε διάφορους τομείς.

Άσκηση στο νερό – κολύμβηση

Εξασκείς την αντοχή και τη δύναμη σου, ενώ παράλληλα εξασκείσαι στο να ντύνεσαι και να ξεντύνεσαι, καθώς και στις μεταφορές. Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα θα ωφεληθείς σημαντικά, ως προς την καθημερινή σου λειτουργικότητα.

Δραστηριότητες ΡάγκμπιΜπάσκετ και Rugby με αμαξίδιο

Το μπάσκετ και το rugby με αμαξίδιο είναι δυο πολύ δημοφιλή αθλήματα. Θα μπορέσεις να καθίσεις σε ειδικά αθλητικά καθίσματα και να νιώσεις τη ταχύτητα και ελευθερία κινήσεων που σου προσφέρουν.

Συζητήσεις

Τα βράδια οι δραστηριότητες περιλαμβάνουν, εκτός των άλλων, συζητήσεις σε θέματα προσωπικών σχέσεων, ανατομίας, αθλητισμού και σεξ, καθώς και παρακολούθηση ταινιών με ξεκάθαρα προοδευτική στάση σε ζητήματα αναπηρίας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.